Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Jagodowa chwila luksusu z The Body Shop - foto recenzja




Kochane na początku małe wyjaśnienie... 
Niestety ostatnio mam małe problemy techniczne z moim staruszkiem (chyba każda z Was w swoim życiu przez to przechodziła...) stąd mój mały zastój na blogu... :/
Mam jednak nadzieję, że już niedługo wrócę do gry i uderzę ze zdwojoną siłą! ;)

W ramach rekompensaty mam dla Was krótki post, na który tak bardzo czekałyście!  
Pamiętacie moją Jagodową Walentynkę, którą otrzymałam od firmy The Body Shop??


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją jagodowego żelu pod prysznic, który całkowicie skradł moje serce!


Żel pochodzi z nowej linii w skład, której wchodzi 6 produktów:

 Opakowanie: twarda, plastikowa butelka z wygodnym dozownikiem zapinanym na klips. 
Przezroczysta, dzięki czemu bez problemu możemy ocenić ubytek płynu.


Pojemność: 250ml.
Konsystencja: gęsta, o lekko fioletowym zabarwieniu.


 Żel choć znajduje się w niewielkiej buteleczce okazał się być bardzo wydajny i już niewielka ilość wystarczy aby stworzyć całkiem sporą pianę! :)


Zapach: jest jego największym atutem!
Słodki i orzeźwiający zarazem, kojarzy mi się z czarnym FRUGO i gumą o smaku owoców leśnych... 
Po kąpieli nie czułam go na własnej skórze, ale za to w mojej łazience pachniało jakbym użyła dobrego jakościowo odświeżacza. :)
Poza tym warto nadmienić, że żel pod względem zapachu będzie  idealny zarówno dla kobiet jak i mężczyzn!


 Moja opinia:

Pisząc moje podsumowanie na temat tego kosmetyku, zdałam sobie sprawę, że jeszcze nigdy nie spotkałam się z negatywną oceną produktów The Body Shop.
Czyżby były aż tak idealne??
  Jak dla mnie tak! Ten produkt posiada w sobie wszystko to, czego oczekuję od żelu! Świetnie pachnie, dobrze się pieni, nie wysusza, a wręcz ma właściwości nawilżające!

Powiem Wam, że nawet mój chłopak, który do tej pory nie rozumiał na czym polega wyjątkowość kosmetyków tej firmy, przy tym żelu przyznał mi rację! 


Oboje więc z całego serca polecamy Wam ten kosmetyk i życzymy pachnących kąpieli! ;)
 


Standardowo zapraszam Was na stronę producenta:


oraz do sklepu stacjonarnego, w którym obecnie trwają bardzo korzystne promocje!




Komentarze

  1. Świetną pianę zrobił. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jagodowe żele :) Ciekawie to wszystko brzmi... ale cena taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie wypróbowała jagodowe masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobał mi się :) Może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jeszcze nie spotkałam się z jagodowymi kosmetykami. Musiałabym sprawdzić zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi cuuuudnie pachnieć!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mam ochotę na jagodę :D Chętnie skusiłabym się na taki płyn <3
    Poza tym ja też mam problem ze swoim staruszkiem.. ale szkoda mi go jeszcze wymieniać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, nie spotkałam jeszcze chyba żadnego jagodowego żelu w swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łał zrobiłaś mi ochotę na jagody aż :D Ciekawy post ;) mimo, że nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie ta firma zbiera same laury. Ja nie miałam jeszcze możliwości testować tego produktu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty