11.06.2014

Niespodzianka od salonu spa Bonsai



Jak już wspomniałam, ten tydzień jest dla mnie tygodniem prezentów! Wciąż dowiaduję się o jakiejś kolejnej miłej niespodziance. :)
Jednak ta dzisiejsza przerosła moje najśmielsze oczekiwania!


Przesympatyczna Pani Anna Wilhelmi z salonu spa Bonsai w Lublinie zaprosiła mnie na kilka chwil relaksu i odprężenia w jej gabinecie!


Oczywiście nikogo pewnie nie dziwi, że bony zostaną wykorzystane! :) Mam na to dokładnie miesiąc.

Postanowiłam również, że wezmę ze sobą aparat i osobiście pokażę Wam co działo się na miejscu!!! :)


,,Kobieta jak drzewo Bonsai - potrzebuje stałej, codziennej pielęgnacji, aby wydobyć z niej całe piękno..."


Już nie mogę się doczekać!


13 komentarzy:

  1. No normalnie zazdroszczę ! super

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, gratulacje! To prawdziwa perełka wśród wygranych;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa fotorelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jaki zabieg wybierzesz i jakie będą jego efekty :) Zazdroszczę takich prezentów! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, zazdroszczę bardzo! coś cudownego:)

    OdpowiedzUsuń