Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Zrównoważona pielęgnacja włosów



Pewnie nie raz kupiłyście odżywkę, która okazała się kompletnie nieskuteczna, a włosy po jej użyciu wyglądały jeszcze gorzej niż przed zabiegiem. 
Mi niestety zdarzało się to dosyć często, dlatego po kilku miesiącach nieudanych prób i błędów postanowiłam poszerzyć nieco mój zakres wiedzy na temat pielęgnacji włosów. I tak właśnie natknęłam się na pewien logiczny podział składników aktywnych, które możemy znaleźć w odżywkach. Odkryłam emolienty, proteiny i humektanty. O co w tym wszystkim chodzi? Zapraszam do czytania dalej.


Zrównoważona pięlęgnacja - co to takiego?

 Odpowiednie dobranie pielęgnacji, dopasowane do aktualnych potrzeb włosów jest podstawą! Nie można kupować odżywek na oślep, tylko i wyłącznie z czyjegoś polecenia. Ważne, aby dowiedzieć się czym są proteiny, humektanty i emolienty oraz jak mogą one wpływać na nasze włosy.

Proteiny

Hydrolizowane proteiny, które znajdziemy w różnego rodzaju odżywkach, mają zdolność do wypełniania ubytków we włosach. Trzeba jednak z nimi uważać, ponieważ odżywki proteinowe łatwo przedawkować! A wtedy włosy będą wyglądać na jeszcze bardziej zniszczone, niż są w rzeczywistości. W składach odżywek i masek proteiny są często pod nazwami: Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Keratin.

*  L'biotica Biovax z proteinami mlecznymi.
* Kallos Kerain (z keratyną).
* Kallos Milk (z proteinami mlecznymi).  


Emolienty 

Emolienty to przede wszystkim różnego rodzaju oleje i silikony, które tworzą na włosach warstwę zabezpieczającą przed czynnikami zewnętrznymi, uszkodzeniami mechanicznymi i utratą wody. Wygładzają i sprawiają, że włosy stają się miękkie oraz błyszczące. W składach odżywek i masek emolienty są często pod nazwami: Lanolin, Butyrospermum Parkii Butter, Cera Alba lub wszystkie nazwy z końcówką Oil.

* Kallos Omega (z kwasami tłuszczowymi Omega 6) i Blueberry (olej awokado).
* Alterra Granat i Aloes (m.in. z olejem sojowym, rycynowym, z pestek granatu).
* L'biotica Biovax (olej arganowy, kokosowy, makadamia).



Humektanty

To właśnie one nawilżają włosy, zatrzymują w nich wodę i zabezpieczają je przed zbyt mocnym usztywnieniem proteinowym. W składach odżywek i masek humektanty są często pod nazwami: Glicerin, Aloe Vera, Urea, Mel.

* Pilomax, Aloes Wax. 


 Teraz już tylko dokładna analiza stanu swoich włosów, wybór produktu z danym składnikiem w roli głównej i gotowe!


Mam nadzieję, że tego typu wpis odpowie Wam na pytanie, dlaczego niektóre odżywki nie działają i jaki typ produktów jest dla Was odpowiedni. Pamiętajcie, aby zawsze podążać za potrzebami włosów i stosować zrównoważoną pielęgnację. Myślę, że to jest klucz do pełnego zadowolenia ze swoje czupryny. ;]


Komentarze

  1. Z tymi odżywkami to różnie bywa. Czasem po dobrym szamponie nie mam potrzeby używania odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chciałabym ustalić sobie nową "dietę" dla włosów, jednak nawet nie umiem czytać składów produktów no i trochę tak mi ciężko... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego posta właśnie szukałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nadal mam problem z ustaleniem odpowiedniego stosunku emolientów, humektantow i protein.
    Niestety już przechodziłam przeproteinowanie i co jakiś czas nadal mi się zdarza bardziej zaszkodzić, niż pomóc włosom :D
    No cóż, uczę się na własnych błędach. Czytałam na ten temat wiele stron ale tak naprawdę czysto teoretyczna wiedza nie da nam super rezultatów.
    Trzeba jeszcze nauczyć się słuchać swoich włosów a to nie zawsze jest proste.
    Alterra Granat i Aloes jest to właściwie maska emolientowo - humektantowa :)
    Takie kombo ale świetnie się u mnie sprawdza i bardzo ją lubię. Z resztą, wiele osób chwali tę maske :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy kochają kallosa jagodowego i ja też, za zapach <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty