Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Nowości kosmetyczne do pielęgnacji twarzy



Bez problemu potrafię wyjść rano bez makijażu po bułki. Baaa... czasem nawet zapominam się uczesać...! Ale to wcale nie zmienia faktu, że mam słabość do kosmetyków. Kocham je, jestem kobietą, cóż poradzić??
Mimo iż moje koszyki są już wypełnione po brzegi, to i tak nie stronię od kupowania kolejnych perełek do kolekcji. 
Dzisiaj przedstawię Wam kilka moich nowości kosmetycznych do pielęgnacji twarzy. Gotowi? 
No to zaczynamy!

1. Hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy z ekstraktami hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczony do każdego rodzaju cery marki Sylveco. Cena: ok 12 zł./150 ml.


2. Magic Rose, czyli różany tonik do twarzy marki Evree chodził mi po głowie już od dłuższego czasu. Jak wiadomo woda różana wycisza zaczerwienienia, więc chętnie przetestuję ją również w tej postaci. Cena: ok. 13 zł./200 ml.

 
3. Koncentrat pielęgnujący Energie De Vie od Lancome. To pierwszy tego typu produkt, który łączy w sobie właściwości kremu, toniku i serum. Przeznaczony do każdego rodzaju cery, ma zapewnić dogłębne nawilżenie i rozświetlenie skóry. Niestety, jest dosyć lepki i chemiczny, ale o tym napiszę w osobnym poście. Cena: 279 zł./50 ml.



4. Progresywny krem superwygładzający z kwasami i enzymami proteolitycznymi do cery mieszanej i tłustej Yonelle to nowość, którą otrzymałam po konsultacji z kosmetologiem od marki healthybeauty.pl . Muszę przyznać, że wygładzenie czuć już przy pierwszym użyciu, jednak dopiero w dłuższej perspektywie będę mogła powiedzieć o nim coś więcej. 
Cena: 79 zł./30 ml.


5. Ultradelikatny żel micelarny Eveline otrzymałam na Lubelskim Spotkaniu Blogerek. Jest przeznaczony do cery suchej i wrażliwej, a w swoim składzie posiada algi, aquaxyl i d-panthenol. Cena: 8,50 zł./200 ml.

 
6. Żel micelarny 3w1 od Garniera to nowa generacja multifunkcyjnych żeli do mycia twarzy, które nie tylko oczyszczają skórę, ale również usuwają makijaż z całej twarzy (w tym z oczu i ust) - w jednym geście. Czy będzie tak samo dobry jak płyn micelarny? Nie będę ukrywać, że pokładam w nim ogromne nadzieje! Cena: 18 zł./200 ml.


7. Oczyszczające płatki kosmetyczne do twarzy z ekstraktem z ogórka i aloesu My Care Tami brzmią dosyć ciekawie. Niestety, już po otwarciu okazało się, że nie jest to produkt, którego oczekiwałam... Cena: ok. 4 zł./70 sztuk.

 
8. Yasumi Konjac Sponge to gąbeczka do oczyszczania twarzy, która jest obecna w mojej pielęgnacji już od kilku długich lat. Niedługo pojawi się o niej osobny post, w którym przedstawię Wam ten produkt w pełnej okazałości. Cena: 25-35 zł.

  
I to już koniec!
Co Was najbardziej zainteresowało??
 
Koniecznie dajcie znać czy znacie coś z powyższych produktów i jakie macie z nimi doświadczenia.



Komentarze

  1. Najbardziej zainteresował mnie krem Lancome i jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę gąbeczkę Yasumi. Czekam na Twoją recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem z kwasami mnie bardzo zainteresował. Jestem ciekawa jak sprawdzi się po dłuższym używaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Gąbeczka mnie bardzo zainteresowała, muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem Yonelle do mnie najbardziej przemawia i jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ciekawe produkty, rzadko kiedy sama kupuje produkty do pielęgnacji, więc niewiele o nich wiem ale fajnie poczytać sobie o nich :)
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś żelu micelarnego od Garniera i muszę przyznać, że spisał się całkiem dobrze :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Większośc rzeczy akurat nie znam :( ale mnie zaciekawiłaś

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty