Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Prawdziwa przyjemność mycia twarzy - Konjac Yasumi



Jestem pewna, iż wielokrotnie słyszałyście, że prawidłowy demakijaż i oczyszczanie są podstawą do uzyskania pięknej i dobrze wyglądającej cery. To teoria, a jak sobie radzicie z praktyką?

* Proszę o podniesienie prawej ręki, jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się zasnąć w makijażu lub niechlujnie go zmyć po długiej imprezie.
* Proszę o podniesienie lewej ręki, jeśli często zdarza Ci się zasypiać z makijażem na twarzy, bądź notorycznie zmywasz makijaż w sposób odbiegający od ideału.

Paniom z pierwszej grupy należy się reprymenda i pogrożenie palcem, ale tych, którzy znaleźli się w drugiej grupie, czeka tylko lanie!
Demakijaż skóry jest niezwykle ważną czynnością, ponieważ tylko na dokładnie oczyszczonej buzi, stosowanie produktów pielęgnacyjnych ma sens! Dlatego dzisiaj chcę Wam polecić gąbkę konjac marki Yasumi, która dokonała prawdziwej rewolucji w mojej codziennej pielęgnacji.



Co to jest konjac?

Konjac jest to gąbka wykonana z byliny o nazwie Amorphophallus konjac


Ta dzika roślina, rosnąca w azjatyckich górach, posiada odczyn zasadowy i zawiera wiele naturalnych składników (tj. białko, węglowodany, żelazo, fosfor, miedź, cynk, kwas foliowy, witamina A, C, E, D, B1, B6 oraz B12). Zapewne dlatego pierwotnie była wykorzystywana głównie jako lek. Dopiero wiele lat później doceniono jej wyjątkową skuteczność i delikatność w pielęgnacji skóry wrażliwej. Przeprowadzone badania  wykazały, że gąbki konjac skutecznie i głęboko oczyszczają skórę, nie uszkadzając przy tym naskórka. Są one bardziej efektywne niż zwykłe myjki, a nawet gąbki morskie! Dodatkową zaletą jest ich całkowita biodegradowalność - wysłużoną gąbkę można na przykład zakopać w ogrodzie lub położyć na dnie doniczki. Składa się ona bowiem w 97% z wody i w 3% z błonnika roślinnego! Jej wyrzucenie, nie zagrozi więc środowisku!



Jaką gąbkę wybrać?

Gąbka Konjac występuje w kilku wariantach: uniwersalnym PURE, dla wszystkich rodzajów cery (również dla niemowląt i osób z alergią) oraz z dodatkiem kolorowych glinek i bambusowego węgla drzewnego, z podziałem na rozmiar i rodzaj cery.



* COLLAGEN - dla cery suchej i dojrzałej, z dodatkiem kolagenu, który stymuluje regenerację komórek, wygładza drobne zmarszczki i skutecznie oczyszcza skórę.
* YAM - dla cery delikatnej z przebarwieniami, działa antybakteryjnie i antyoksydacyjnie, rozjaśnia i odżywia skórę.
* LAVENDER - dla cery zmęczonej i dojrzałej. Lawenda relaksuje i detoksykuje, ujędrniając oraz przyspieszając regenerację.
* BAMBOO CHARCOAL - dla cery tłustej, mieszanej, trądzikowej, z dodatkiem aktywnego węgla, który absorbuje  nadmiar sebum, ogranicza ilość bakterii i zmniejsza liczbę zaskórników.
*LYCOPENE - dla cery suchej, wrażliwej, skłonnej do alergii. Ten rodzaj gąbki posiada właściwości antyoksydacyjne, redukuje ilość zaskórników, przywraca blask i poprawia koloryt.

oraz ALOE VERA - konjac przeznaczony dla skóry suchej i wrażliwej. Dodatek aloesu ma na celu odżywić, oczyścić, nawilżyć i chronić przed utratą wody. 



Mycie twarzy gąbką Konjac

Mycie twarzy gąbką, to nie tylko dokładne oczyszczenie, ale również przyjemny, relaksujący masaż. Unikalna struktura gąbki delikatnie masuje, stymuluje przepływ krwi oraz wspomaga odnowę komórek.

Sposób użycia: Przed każdym użyciem należy zamoczyć konjac w misce lub pod strumieniem bieżącej wody. Dopiero wtedy będziemy mogły ocenić faktyczny rozmiar gąbki. Stanie się ona miękka, przyjemna i bardzo delikatna. Podczas oczyszczania nie musimy używać produktów kosmetycznych, chyba, że czujemy taką potrzebę. Tutaj sprawdzi się zasada ,,mniej, znaczy lepiej"! Struktura gąbki Konjac sprawia bowiem, że żel czy emulsja do mycia twarzy zaczną się bardzo mocno pienić! Wystarczy na prawdę odrobina preparatu oczyszczającego, aby móc umyć całą twarz!
Po wnikliwej pielęgnacji gąbka wraca do swojego pierwotnego stanu, dzięki czemu mamy pewność, że nie gromadzą się w niej bakterie i grzyby.


Po jakim czasie należy wymienić gąbkę na nową?

Żywotność gąbki to ok. 2-3 miesiące, oczywiście w zależności od tego, jak będziemy ją traktować. Gdy konjac zacznie wyglądać na zużyty, zacznie się kruszyć, odbarwiać i tracić kolor, wtedy należy pomyśleć o zakupach. Ja swój egzemplarz mam już ponad pół roku i wciąż wygląda jak nowy! Nie zamierzam go na razie wymieniać, choć myślę o Bamboo Charcoal. Dodatek aktywnego węgla brzmi dosyć intrygująco!



A Wy używałyście już gąbeczki konjac??
Jakie są Wasze odczucia odnośnie takich kosmetycznych gadżetów?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


Komentarze

  1. Ale genialny produkt!Jeszcze sie nie spotkałam z taką gąbką , ale podoba mi sie w niej wszystko. Bardzo ciekawa rzecz. Chce taką gąbkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze zmywam makijaż. Z resztą rzadko się maluję, więc nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka gąbek konjac i byłam bardzo zadowolona z ich działania. Ich struktura i to jak zmieniają się pod wpływem wody jest niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja buźkę myję elektryczną szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba musiałabym być nawalona i zaliczyć zgona takie KO aby nie zmyć makijażu na szczęście jeszcze nie miałam z tym problemu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolałabym jednak tylko waciki jak to wciąż jest do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam szoteczki silikonowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam gąbkę z Yasumi i bardzo ja lubię. Mam wrażenie, że bardzo oczyszcza cerę.

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej nie słyszałam o niej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym, zazwyczaj używam szczoteczki elektrycznej do mycia twarzy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty