Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

To już cztery lata...



28 czerwca - to data, która zapewne dla większości z Was jest taką samą, jak każda inna. Dla mnie jest ona jednak wyjątkowa. Co prawda nie jest to dzień moich urodzin, ani imienin, ale i tak mam wspaniały powód do jej celebrowania. Dzisiaj wspólnie świętujemy czwarte urodziny bloga!!

To właśnie 28 czerwca 2013r. pojawił się tutaj pierwszy wpis. Nim się obejrzałam minęły 4 lata, a prowadzenie bloga stało się nieodłączną częścią mojego życia, największą pasją i odskocznią od szarej rzeczywistości.

Przez te 4 lata zajrzało do mnie ponad 480 tysięcy osób. A liczba unikalnych użytkowników, obecnie z miesiąca na miesiąc, przekracza ponad 30 tysięcy!
To nie są suche statystyki - to WY, moi czytelnicy!
 Lepszego prezentu niż ten, który od Was otrzymałam, nie mogłabym sobie wymarzyć! Wszystkim Wam, z całego serca serdecznie dziękuję! Jednocześnie każdego gorąco namawiam do tego, aby spełniał swoje najskrytsze marzenia. Nawet jeśli wydawać Wam się może, że cel, który chcecie osiągnąć jest bardzo odległy i praktycznie niemożliwy do realizacji!

Pamiętajcie, marzenia są po to, by je spełniać! Trzeba im tylko pomóc. Mieć dużo wiary, siły i motywacji! Cel to podstawa! Zawsze można usiąść i narzekać. Zawsze można komuś zazdrościć. Można też zebrać się w sobie i zacząć działać! Nie osiągniesz celu od razu. Czeka Cię wiele porażek po drodze. Ale jeśli masz z kim i dla kogo to zawsze warto! TO WTEDY SIĘ UDA!

Komentarze

  1. Gratuluję i życzę kolejnych lat! :)
    U mnie w sierpniu będą 4 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i życzę duo weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnych, obfitujących w posty i czytelników lat życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego kochana :) samych sukcesów i cudownych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy ser-decznie i życzymy kolejnych lat udanego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych sukcesów. Ja zaczynam dopiero moją przygodę z blogowa niem. Pierwszy post napisałam 4 czerwca tego roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje wytrwałości i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 4 urodzin i życzę aby pasja wciąż trwała :) Mój blog skończy również 4 latka tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. brawo dla ciebie! Ja mam aktualnie nowego bloga, ale stary właśnie kończyłby 3 lata ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty