Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Nowości pielęgnacyjne - Włosy



Niezaprzeczalnie włosy są głównym atutem każdej kobiety. Krótkie, długie czy średnie; naturalne, czy też farbowane, proste, kręcone, falowane; blond, rude, brązowe, czy też czarne... Każdy ich rodzaj zasługuje na odpowiednią pielęgnację. Dlatego dzisiaj zapraszam na nowości!



Fiber Flex pianka (14,99zł./250ml.) i lakier do włosów (13,99zł./300ml.) to duet określany mianem ,,Styl w ruchu". 
Oba produkty mają zapewnić 48 h utrwalenie oraz doskonałą równowagę między utrwaleniem a miękkością. Nasza fryzura ma być elastyczna, naturalna i lekka. Jednak czy 3 stopień utrwalenia wystarczy, aby zapewnić mi salonowy efekt w moim domu?


Serum odbudowujące bez spłukiwania (17,99zł./100ml.) oraz szampon odbudowujący (11,49zł./500ml.) Hair Reconstruction zostały wzbogacone o technologię KeraLipid. Oba produkty są przeznaczone do włosów zniszczonych przez zabiegi chemiczne i uszkodzenia mechaniczne. Ich głównym zadaniem jest odtwarzanie milionów uszkodzonych wiązań we wnętrzu włosa, wypełnianie go od środka, a także zamykanie i ochrona od zewnątrz. 
Salon Plex jest już w użyciu, obawiam się tylko, czy obłędny zapach produktów, nie wpłynie na moje końcowe podsumowanie...


Skoncentrowana maska wygładzająca do włosów suchych i zniszczonych po zabiegach fryzjerskich marki Ziaja trafiła w moje ręce już kilka miesięcy temu, jednak dopiero teraz przyszedł czas na jej prezentację. Kuracja zawiera w swoim składzie olejki: arganowy i tsubaki, które mają zapewnić aktywną regenerację uszkodzonych włókien włosa oraz chronić przed ich nadmiernym wysuszeniem. Cena: ok. 9zł./200ml.


Serum multifunkcyjne do włosów suchych i zniszczonych ELESTABion R od Floslek (14,99zł./30ml.) ma na celu wygładzić oraz zapewnić ochronę termiczną naszym niesfornym i osłabionym włosom. Mam tylko nadzieję, że tym razem obędzie się bez przesadnego obciążenia... :/


I to wszystko! :) Koniecznie dajcie znać, czy znacie powyższe produkty i jakie macie doświadczenia.


Komentarze

  1. Bardzo lubię kosmetyki Syoss, ale nie polecam odżywki. Jest po prostu okropna, na następny dzień włosy są tłuste i trzeba myć je drugi raz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz dawno nie mialam kosmetyków syoss

    OdpowiedzUsuń
  3. Te produkty z firmy syoss są świetne a zwłaszcza szampony. Myję nim włosy i jestem zadowolona.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super produkty sama używam i jestem zadowolona! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam powyższych produktów, ale ciekawi mnie maska z Ziaji :) Moje włosy lubią się z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam piankę z syoss i bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampon syoss miałam i wysuszał mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie strasz mnie, bo ostatnio wciąż borykam się z tym problemem.

      Usuń
  8. Ja tego nie uzywam :)
    Zapraszam do mnie xd http://liesofdreams.blogspot.nl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. :) Nie używałam żadnego z produktów, które pokazałaś.
    Obserwuję. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta maska z Ziaji wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serum Flosleka mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem maski Ziaji i serum Floslek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie to ostatnie serum :) Dzięki za odwiedziny, ja Twój blog obserwuję już od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Syossa miałam kiedyś lakier do włosów. Był w porządku, ale przestałam używać tego typu kosmetyków :D Maska z Ziai ciekawa, ale jestem uprzedzona do tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To Floslek ma jakieś kosmetyki do włosów? :O pierwsze słyszę. O tej masce Ziaji słyszałam dużo pozytywnych opinii, także trzymam kciuki aby u Ciebie również się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam kosmetyków marki syoss jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta maska z Ziai wydaje się być fajna. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Te serum z Flosek'a jest bardzo dobre, ale proponuję za często go nie stosować, ponieważ zawiera sylikony ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie testowałam żadnego z tych produktów. Ja głównie stawiam na maski do włosów, bo po nich widzę najlepsze efekty :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie włosowych nowości też kilka, ale na pewno nie tak dużo ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam produkty do pielęgnacji włosów! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim włosom Syoss bardzo nie służy ;( Od razu mam łupież ;((
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze przechodzę obok marki Syoss a widzę , że trzeba im się przyjrzeć bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marke Syoss jak i Ziaja bardzo lubie i polecam jednak gdy zawsze widze napis ze prosto z salonow fryzjerskich to podchodze do tych produktow z lekka rezerwa, haha!
    Bede musiala gdzies znalezc ta maske z firmy Ziaja! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tych produktów :) kosmetyków Syoss nie używałam już dawno ;) zaciekawiła mnie natomiast ta maska do włosów z Ziaji. Niedroga, więc może spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ziaja, dla mnie jedna z najlepszych firm kosmetycznych. Pozdrawiam http://drhair.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty