Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Zanurz się z rozkoszą w pysznym, owocowym zapachu lodowego deseru MELBA! ❤️ Perfecta Spa ❤️


Im mniej chemii, tym lepiej. Zasada ta dotyczy w równej mierze jedzenia, jak i kosmetyków. Osobiście staram się unikać zbędnych, sztucznych dodatków, choć nie ulega wątpliwości, że zarówno pod względem dostępności, jak i komfortu stosowania, produkty całkowicie naturalne sprawiają więcej kłopotów. Dlatego pomimo racjonalnych postanowień, podobnie jak po niespecjalnie zdrowe słodkości, zdarza mi się sięgać po junk cosmetics. Tłumaczę sobie, że stosowane z umiarem - nie szkodzą. Co więcej, niektóre - w tym, apetyczne, masło do ciała o zapachu lodów Melba będące bohaterem dzisiejszej notki - niebywale poprawiają humor! :]


Masło do ciała Perfecta Spa przeznaczone jest do apetycznej pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Zdaniem producenta kosmetyk wykazuje właściwości wygładzające, nawilżające i zmiękczające, jednak patrząc na skład produktu śmiem twierdzić, że jest to złudny efekt, który w głównej mierze zawdzięczamy silikonom i olejom mineralnym.

Skład: Aqua, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Cecos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol, Argania Spinosa Kernel Oil, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascobryl Palmitate, Linoleic Acid, Carbomer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polyglyceryl-3 Diisostearate,Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, BHA, Hydroxyacetophenone, Linalool, Limonene, Parfum.


Osobiście, przymykam oko na niewygodne parabeny i stosowanie tego typu produktów, rozpatruję głównie w kategoriach doświadczeń czysto komfortowych. Dlatego też masło, pomimo że niespecjalnie naturalne, szybko zyskało status mojego pielęgnacyjnego ulubieńca. Produkt daje uczucie nawilżenia i wygładzenia, które w parze z obłędnym zapachem słonecznego latam, zapewniają prawdziwie przyjemny efekt! 
Porcja kosmetyku rozsmarowana na uprzednio oczyszczonej skórze, doskonale w nią wnika, pozostawiając na ciele aksamitną, pachnącą powłoczkę. Moje ciało jest miękkie i gładkie, a ja w pełni zadowolona z właściwości odżywczych tego produktu!


Cena: ok. 13 zł.
Pojemność: 225 ml.


A wy co sądzicie o wizji słodkiego nawilżenia bez zbędnych kalorii?? 
Po które kosmetyki sięgacie chętniej: -eko/organiczne bestsellery czy  drogeryjne nowinki?
 

Komentarze

  1. Jestem ciekawa jak pachnie :D
    U mnie raczej przeważają te drogeryjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słodko, soczyście, z nutką dziecięcej fantazji :)

      Usuń
  2. Jak przeczytałam melba to pierwsze skojarzenie lody!! I to zanim zaczęłam czytać :) pewnie kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej marki uwielbiam peelingi, ale to masło mnie zaciekawiło także może kiedyś będzie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdecydowanie wolę eko balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ma parafinę na początku składu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię masła do ciała. Ciekawi mnie jak te pachnie. :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w Nowym Roku pamięć wraca....



    Szczęścia w Nowym Roku ! :* Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak pachną lody Melba. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak połączenie świeżych owoców i gumy balonowej :)

      Usuń
  9. Jeszcze nigdy nie stosowałam masła do ciała, ale mam ogromną na to ochotę :D

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę fajnie pachnące kosmetyki niż eko i naturalne. ;) Do tej Melby to się przymierzam już dwa lata. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty