Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Drogeryjne masło, które zapewni regenerację i odżywienie?? Tylko Efektima! ❤️❤️❤️



Zima rozgościła się za oknem na dobre. Pomimo kilku rozpieszczających, słonecznych dni, w powietrzu czuć już przeszywający chłód. Z utęsknieniem wyglądam więc wiosny, dlatego ochota na ciepłe, korzenne aromaty osłabła, na rzecz znacznie łagodniejszych nut zapachowych. Łagodniejszych, ale nie mniej smacznych, czego dobitnym przykładem jest bohater dzisiejszej notki - bogate masło do ciała o zapachu kokosa.


 Kosmetyk, jak na ofertę marki Efektima przystało, zamknięty został w plastikowym słoiku z metalowym wieczkiem. Znam parę praktyczniejszych rozwiązań w kwestii przechowywania i higieny użytkowania, niemniej doceniam konsekwencję producenta i pomysł na ujednolicenie opakowań gamy kosmetyków.



Jak sama nazwa wskazuje, kosmetyk przeznaczony jest do apetycznej pielęgnacji ciała. Pomimo pozornie lekkiego, zdecydowanie letniego zapachu, skład produktu prezentuje się imponująco bogato - olejek kokosowy, uznawany często za ,,olej piękności", znajdziemy już na trzecim miejscu w składzie!

Aqua, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Dicaprylyl Ether, PEG-100 Stearate, Cyclopentasiloxante, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Cetearyl Ethylhexanoate, Phenoxyethanol, Lactose, Parfum, Sodium Polyacrylate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Microcrystalline Cellulose, Sucrose, Benzoic Acid, Cyclohexasiloxane, Benzyl Benzoate, Zea Mays Starch, Dehydroacetic Acid, Hydroxypropyl, Methylcellulose, Jojoba Oil, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Benzyl Salicylate, Coumarin, Tocopherol.


Sam kosmetyk ma postać kremowego masła o śnieżnobiałym kolorze, które wzbogacają czarne drobinki zawierające olejek jojoba. Pod względem konsystencji produkt jest na prawdę rewelacyjny! Po lekturze składu spodziewałam się tłustej, słabo wchłaniającej się formuły, wymagającej długotrwałego masażu, a tymczasem kosmetyk sprawuje się bez zarzutu! Masło bez trudu sunie po wypeelingowanej skórze i błyskawicznie wchłania się, pozostawiając delikatny, satynowy film.



Pod względem działania Coconut Miracle zdecydowanie zdeklasowało wszystkie aktualnie stosowane balsamy, masła i mleczka. Za sprawą wysokiej zawartości oleju kokosowego i olejku jojoba, produkt zapewnia mojej skórze wyraźny wzrost nawilżenia i komfortu. Specyfik znakomicie znosi uczucie spierzchnięcia i podrażnienia, a właściwości odżywcze dają o sobie znać na długo po aplikacji.

Pomysł na testy kokosowego masła w środku zimy okazał się strzałem w dziesiątkę! Latem, gdy nawet moja sucha skóra redukuje swoje potrzeby w kwestii nawilżenia, stosowanie bogatego kosmetyku byłoby znacznie mniej celowe. Przy aktualnych warunkach pogodowych, w sezonie grzewczym, Coconut Miracle to mój must have! ❤️❤️❤️ Polecam Wam z pełną odpowiedzialnością.


Cena: ok. 16 zł./250 ml.



Komentarze

  1. Olej kokosowy bardzo lubię i lubię zapach kosmetyków w których on występuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je, pięknie pachnie, no i dobrze nawilża to masło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i dla mnie to był bubel :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to masełko i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbkę tego masełka i bardzo mi się spodobało. Zamierzam kupić :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. To coś dla mnie, do tego recenzja bardzo dobra. :) Pięknie ukazałaś ten produkt. Słoneczka życzę, serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kokosowe kosmetyki do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty