Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Kosmetyk pod oczy Dr Irena Eris Fortessimo 45+



Krem pod oczy to absolutny niezbędnik każdej kobiety, niezależnie od typu skóry czy wieku.
 Już od najmłodszych lat powinnyśmy w sobie wyrabiać nawyk codziennego stosowania kosmetyków z tej serii. Do wyboru mamy przeróżne formuły. Wierzę, że i Ty masz swoją ulubioną... U mnie lubi się to zmieniać, w zależności od nastroju czy pory roku. Obecnie jest to krem nawilżająco-regenerujący pod oczy i na powieki Fortessimo 45+ Dr Irena Eris.


Ja zwykle zaczynam swoje rozważania od samej konsystencji. Wiele razy już podkreślałam, że choćby krem działał cuda, ale miał przy tym niekomfortową formułę, nie zmuszę się by z przyjemnością po niego sięgać. Szkoda mi czasu i życia na takie produkty. Fortessimo już od pierwszej aplikacji przypadł mi do gustu. Przede wszystkim właśnie dlatego, że jest treściwy i mega komfortowy. Nie bez znaczenia jest tutaj również forma podania, która idealnie spisze się na wyjazdach. Dlaczego zwracam na nią uwagę? Może dlatego, że rzadko spotyka się krem pod oczy w higienicznym opakowaniu z pompką!

 
Spytasz pewnie co poza tym, że jest lekki, komfortowy i ładnie wygląda? Nawilża. I to bardzo dobrze nawilża. 
 Dzięki wysokiej zawartości retinolu krem pobudza metabolizm skóry oraz powoduje zwiększenie zawartości kolagenu odpowiedzialnego za jej sprężystość. Przeciwzmarszczkowe działanie potęguje zawartość witamin E i C oraz oleju z cennej rośliny Rosa mosqueta, który jest bogatym źródłem Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT). Krem wpływa na poprawę nawilżenia i elastyczności skóry oraz pomaga wygładzić zmarszczki. Przy systematycznym stosowaniu koloryt skóry poprawia się, a cienie i opuchnięcia pod oczami ulegają zmniejszeniu. Jak po porządnej dawce snu. A latem chyba często Ci go brakuje, prawda? 
 Szkoda czasu na spanie! Fortessimo to Twój nowy sprzymierzeniec!

Cena: 79 zł/15 ml.





Komentarze

  1. U mnie ciężko o krem pod oczy, który dałby dobre efekty. Zazwyczaj każdy tylko nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym kremie, ale wydaje się dobry :) Trochę cena mnie przeraża.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena w stosunku do pojemności faktycznie nie jest niska...

      Usuń
  3. Dawno nie miałam ich produktów obecnie potoczy używam BIOLONICA Może kiedyś po ten krem też sięgnę ale to za jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie bardzo cenię markę @drirenaeris Chociaż zdecydowanie bardziej wolę kosmetyki pielęgnacyjne do ciała.

      Usuń
  4. Jest pompka, a to naprawdę fajnie. Dla mnie za drogi, ale może kiedyś... :D Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam swojego ulubieńca jeśli chodzi o krem pod oczy. Wciąż poszukuję ideału. Teraz używam tego z Tołpy. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ciągle szukam ulubieńca jeśli chodzi o kremy pod oczy, aktualnie mam coś z Tołpy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak na razie używam kremu pod oczy z owocami goji od Organique. Jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię kosmetyki z Organique i zastanawiam się nad wypróbowaniem jakiegoś kremu do twarzy...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty