Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

MASCARA RIMMEL WONDER'FULLY REAL



 Względem tuszy do rzęs jestem bardzo wymagająca. W moim codziennym makijażu to właśnie rzęsy odgrywają kluczową rolę. Jaka według mnie powinna być więc idealna mascara? Powinna pogrubiać, rozdzielać, nie rozmazywać się i nie kruszyć, powinna wytrzymać na moich rzęsach w nienaruszonym stanie przez cały dzień! 


Jakiś czas temu blogosferą zawładnęła Mascara z dodatkiem olejku arganowego Rimmel Wonder'full. Wiele blogerek pisało o niej bardzo pozytywne opinie, dlatego dzisiaj postanowiłam sięgnąć po jej bliźniaczą wersję RIMMEL WONDER'FULLY REAL z keratyną.


,,Kremowa, intensywnie czarna formuła , wzbogacona o kombinację wosków, polimerów oraz odbudowującą, odżywiającą i nawilżającą Keratynę, idealnie pokrywa nawet najkrótsze rzęsy i wytrzymuje na nich przez cały dzień, bez rozmazywania się i kruszenia.
Pomaga jej w tym szczoteczka Wonder Precision, zaprojektowana specjalnie po to, by wydłużać rzęsy i nadawać im niespotykanej objętości. 
Maskara Wonder'fully Real to piękne, długie i gęste rzęsy bez efektu sztuczności!"


Pierwsze wrażenie: 

Jestem pewna, że mój najnowszy nabytek od Rimmel skusiłby niejedną kobietę. Zobaczcie same jak ten tusz się prezentuje! Dosłownie nie sposób przejść obojętnie obok jego rubinowego opakowania. Osobiście w życiu codziennym staram się dbać o estetykę mojego otoczenia i szczerze przyznaję, że ma to swoje przełożenie na kosmetyki - bardzo często zwracam uwagę na ich design. A trzeba przyznać, że Wonder'full Real prezentuje się naprawdę bardzo ciekawie. 


Działanie: 

Tusz zaskoczył mnie od razu tym, że nie nabierał się w dużej ilości na szczoteczkę. Jest to dość nietypowa sytuacja, ponieważ z reguły jest tak, że gdy otwieramy nową maskarę to jest ona dość rzadka, przez to nabiera się w sporej ilości na szczoteczkę, brudząc przy tym wszystko dookoła, a w najmniejszej ilości zostając na rzęsach. 
W tym przypadku formuła tuszu jest idealna już od pierwszego użycia. Nie skleja rzęs, ale też ich nie pogrubia. Maskara daje dosyć naturalny efekt rozdzielenia, wydłużenia i podkreślenia nawet najmniejszych włosków. Na razie nie dostrzegłam żadnych jej wad. Jestem natomiast ciekawa na jak długo starczy mi ten kosmetyk? O ile pamiętam, Mascara Wonder'full z dodatkiem olejku arganowego nie zadowoliła blogerek pod względem swojej przydatności użytkowania.

Cena: ok. 37zł./11 ml.







Komentarze

  1. Ja chyba go już długo widze na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki nie używałam tuszy od Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tamta wersja z olejkiem arganowym kompletnie nie przypadła do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię szczotki silikonowe ale z rimmel miałam kilka mascar, które były przeciętne , znacznie bardziej lubię loreal

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiś czas temu miałam go w planach zakupowych, ale wyszło trochę inaczej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inne tusze Rimmela i byłam z nich zadowolona, ale dopiero wtedy, kiedy mocno podeschły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie rzeczywiście przyciąga uwagę. Miałam ten tusz Wonder'full z dodatkiem olejku arganowego i nie byłam z niego zadowolona. Jakoś od tej pory tusze Rimmela mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten tusz, muszę się za nim rozejrzeć, ale najpierw trochę zużyję zapasy :D bo niestety u mnie to jest tak, ze albo nie mam żadnego tuszu w zapasie albo mam kilka schowanych (tak jak teraz)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysle, ze ten tusz dobrze sprawdzilby sie u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty