Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Co nowego w Rossmannie od kwietnia??



Mimo, że obecnie mamy czas kwarantanny, przygotowałam dla Was zestawienie nowości kosmetyków z Rossmanna [KLIK]
które są dostępne od dzisiaj w stałym asortymencie drogerii. 
Nie namawiam Was do wyjść na zakupy, ale miło będzie zrobić pobieżne rozeznanie. Jesteście gotowi? No to zaczynamy!


 Doskonale zdaję sobie sprawę, że kosmetyki firmy Janda [KLIK] mają kiepskie składy, ale nie będę ukrywać, że już samo opakowanie tych produktów kusi mnie wizualnie. Jedynym minusem jest pojemność. O ile płyn micelarny zużywam hurtowo, o tyle żel micelarny o pojemności 400 ml to dla mnie jak pętla na szyi na najbliższe kilka miesięcy.
Ceny: 19,99zł.
żel micelarny do demakijażu i mycia twarzy - [KLIK]
hipoalergiczny płyn micelarny - [KLIK]


 Szampony, odżywki i olejki marki Honey to kolejne nowości, które zachwyciły mnie głównie ze względu na swoje fikuśne opakowania. Czy nie uważacie, że taka prostota ma w sobie swój urok? 
nawilżająca odżywka do włosów - [KLIK]
nawilżający olejek do włosów - [KLIK]




 Szampony w kostce to ostatnio hit na polskim rynku. Każda z firm stara się dorównać kultowym kostkom z Lush'a. 
Ja osobiście nie jestem ich fanką. Uważam, że są kolejnym zbędnym bibelotem w łazience, który ciężko przechować w sposób estetyczny i higieniczny.
szampon w kostce Nature Box [KLIK] - [KLIK]
szampon w kostce Isana - [KLIK]
szampon w kostce Love Beauty&Planet [KLIK] - [KLIK]







 Jestem natomiast wielką miłośniczką kremów do rąk i stóp, a w tej kategorii pielęgnacyjnej Rossmann przeszedł sam siebie! 
Zdecydowanie Dermofuture jest na pierwszym miejscu do wypróbowania!
krem do stóp Elpha Pharm & Noble Health [KLIK] - [KLIK]
krem do rąk Dermofuture [KLIK] - [KLIK]
krem do rąk ESFOLIO - [KLIK]
krem do rąk HONGIK SKIN - [KLIK]
krem do rąk Yope [KLIK] - [KLIK]


Kolejną półką, obok której nie przejdę obojętnie, jest półka z maseczkami. Nie ważne czy są one do twarzy, dłoni czy stóp. Każdy kto mnie zna, doskonale wie, że ta dziedzina kosmetyczna jest mi bardzo bliska. Do regenerującej maski na łokcie jakoś nie jestem specjalnie przekonana, ale ceramidową regenerację do dłoni i paznokci chętnie przetestuję.
 regenerująca maska na łokcie Lirene [KLIK] - [KLIK]
olejkowo - ceramidowe maseczki odżywcze Lirene [KLIK] - [KLIK]
 

 Gift of Nature [KLIK] to marka, której kompletnie nie znam, jednak coś czuję, że niskie ceny produktów sprawią, że sięgnie po nie mnóstwo kosmetycznych frików.
regenerująca odżywka do włosów suchych - [KLIK]
normalizujący szampon do włosów przetłuszczających się - [KLIK]


Uwierzycie mi, jeśli Wam powiem, że do niedawna nie używałam bazy pod makijaż?? Przez dobrych kilka lat robiłam do nich kilkanaście podejść, ale niestety, każda sprawiała, że mój makijaż wyglądał jak jeden wielki, niesmaczny zakalec. Podkład nie trzymał się twarzy, a puder ważył się niemiłosiernie. 
Dopiero kilka miesięcy temu po jednym ze spotkań lubelskich blogerek odkryłam produkty Bielendy [KLIK]. Osobiście nie lubię firm, które zajmują się jednocześnie i pielęgnacją i makijażem. Uważam, że takie łapanie kilku srok za ogon, w efekcie końcowym wcale nie przynosi zysków, ale w tym przypadku moja teoria podupadła, ponieważ bazy Make-up Academy są rewelacyjne! 
Być może przy kolejnych zakupach sięgnę po Lirene [KLIK]?
rozświetlająca baza pod makijaż Make-up Primer - [KLIK]
nawilżająco - wygładzająca baza pod makijaż Make-up Primer - [KLIK]

 

Nie wiem co się dzieje ostatnio z moimi włosami, ale w moim przypadku zakup dobrego szamponu to jak szukanie igły w stogu siana. Wszelkie produkty albo przesuszają mi skórę głowy na wiór, albo sprawiają, że włosy są bardziej przetłuszczone, niż przed umyciem. Coraz częściej zastanawiam się nad zainwestowaniem w markę Kerastase [KLIK]. Ktoś miał, używał??
szampon do włosów Isana - [KLIK]
szampon do włosów N.A.E Semplicita - [KLIK]


Yope [KLIK] wreszcie poszło po rozum do głowy! O ile bardzo dużo osób kocha tę markę za naturalne składy, o tyle niekoniecznie przepada za ich ziołowymi zapachami. Cieszę się, że po długim oczekiwaniu, doczekaliśmy się świeżego powiewu wiosny. Myślę, że to może być przełomowy moment, w którym firma doczeka się większej ilości klientów.
naturalny balsam regenerujący do ciała Bez i Wanilia - [KLIK] 
naturalny balsam odżywiający do ciała Mandarynka i Malina - [KLIK]


Maseczki proteinowe do włosów z masłem kokosowym lub masłem shea brzmią bardzo obiecująco, jednak ja od marki Schwarzkopf [KLIK] wolę trzymać się z daleka. Jest to kolejna firma, której produkty kompletnie nie sprawdzają się na moich włosach.
odżywiająca maska Protein + Shea Butter Gliss - [KLIK]  
nawilżająca maska Protein + Cocoa Butter Gliss - [KLIK]


Moja relacja z Alterrą była tak samo pesymistyczna jak w przypadku wspomnianej marki Yope [KLIK]. Zawsze miałam ochotę sięgnąć po jej produkty, ale nie oszukujmy się, zapach w kosmetykach odgrywa bardzo ważną rolę! 
sól do kąpieli Czas Relaksu - [KLIK]
sól do kąpieli Tęsknota za dalekim światem - [KLIK]


W ostatnich miesiącach bardzo intryguje mnie natomiast Soray'a [KLIK]. Ta marka rozwija się w szaleńczym tempie i to w bardzo dobrym, naturalnym kierunku! Brawo!
BodyBoom [KLIK] jest dla mnie zupełną nowością, nigdy nie testowałam kultowych peelingów tej marki i jakoś chyba niekoniecznie mnie do nich ciągnie...
scrub do ciała naturalne wygładzenie Soraya Plante - [KLIK]
peeling z nasion lnu BodyBoom - [KLIK]


Kolejne wytwory Lirene [KLIK]. Może brak w nich naturalnego składu, ale nic na to nie poradzę, że ten kokos z ekstraktem z bambusa kusi mnie dużo bardziej, niż zielarskie i chemiczne aromaty większości drogeryjnych produktów.
delikatna pianka do mycia twarzy z wodą morską MAKE ME SOFT! - [KLIK]
wulkaniczny żel kokos&ekstrakt z bambusa MAKE ME CLEAN - [KLIK]


Kolejny zabawny krem do rąk, tym razem z marki Venus [KLIK]. Nie dość, że posiada przesłodkie opakowanie, to dodatkowo łączy w sobie owocowe nuty banana i melona. To może być naprawdę obiecujący produkt!
odżywczy krem do rąk melon&banan - [KLIK]
matowa pomadka w płynie Rouge Velvet Ink Bourjois [KLIK] - [KLIK]


 Musiałam Wam to pokazać! Bezbarwna mascara do włosów, serio?? Nie dość, że opakowanie jest skopiowane od marki Benefit [KLIK], to jeszcze w tak nieużyteczny sposób! Czy ten produkt ma na prawdę rację bytu?? Czy to służy do gładzenia baby hair, taki a'la lakier tylko ze szczoteczką, niewielką pojemnością i wysoką ceną? Nie wierzę!
serum ujędrniająco-napinające Anti-Cellulite! Bielenda [KLIK] - [KLIK]
bezbarwna mascara do włosów Schwarzkopf GOT2B [KLIK] - [KLIK]


Marka Nivea [KLIK] podpadła u mnie na wielu płaszczyznach, ale nie będę ukrywać, że jak tylko udam się do drogerii, to powącham zapachy jej nowych żeli pod prysznic.
odświeżający żel pod prysznic Fresh Blends z arbuzem, miętą i mlekiem kokosowym - [KLIK]
odświeżający żel pod prysznic Fresh Blends z morelą, mango i mlekiem ryżowym - [KLIK]


Produkty Miracle Island kuszą mnie niesamowicie! Swoim designem przypominają mi azjatycką pielęgnację, stąd pewnie mam tak pozytywne odczucia skierowane w ich stronę.
multifunkcyjny żel z kwasem hialuronowym - [KLIK]
żel ze smoczą krwią - [KLIK]


I teraz zasadnicze pytanie: czy marka Kneipp [KLIK] miała w swoim asortymencie balsamy do ust?? Albo totalnie mi one umknęły, albo jest to nowy produkt tej firmy.
balsam do ust Czarny Bez - [KLIK]
balsam do ust Wanilia - [KLIK]


Z marką Venus [KLIK] nigdy nie było mi po drodze, ale uważam, że jej kwietniowe nowości mogą skusić wiele klientek Rossmanna [KLIK], tym bardziej, że cena 10 zł za rajstopy w sprayu jest bardzo, ale to bardzo konkurencyjna.
nawilżający balsam do ciała Arbuz&Dragon Fruit Venus Xoxo - [KLIK]
rajstopy w sprayu Cappuccino Venus Glow - [KLIK]


Zmywacz do paznokci w kremie?? No nie wierzę! Czy jeszcze komuś zechce się bawić w takie gadżety?? 
zmywacz do paznokci w kremie Wings of Color AA [KLIK] - [KLIK]
peeling do ciała w kostce Coffe&Orange Love Bar - [KLIK]


Wibo [KLIK] i Lovely [KLIK] zawsze starają się podążać za trendami światowych marek. Przyznajcie same, czy ten rozświetlacz nie wygląda jak kultowy produkt Laury Mercier [KLIK] lub Bobbi Brown [KLIK]?
lakier hybrydowy do paznokci Wibo FITFREAK - [KLIK]
wypiekany rozświetlacz do twarzy i ciała Wibo FLAWLESS GODDESS - [KLIK]


Powyższe zestawienie kosmetyczne to tylko garstka w morzu wiosennych nowości. Ja umieściłam w nim produkty, które najbardziej mnie zainteresowały lub wręcz przeciwnie - zaskoczyły! 
Pełną listę znajdziecie poniżej:

Koniecznie dajcie znać co Wam najbardziej utkwiło w oku, a co uważacie za zbędne gadżety?


Komentarze

  1. Ja niestety póki co nie ruszam się z domu. Do wszelkich sklepów wysyłam męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdzie nie wychodzę, ale lubię być na bieżąco z nowościami. :)

      Usuń
  2. nie kuś bo wychodzić nie wolno! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele ciekawych produktów! Na pewno po kwarantannie skuszę się na coś z tej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością skuszę się na szampon w kostce. Jednak póki co ograniczam wyjścia do minimum. Poszaleję po epidemii;)
    Spokojnych Świąt Wielkanocnych!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie jestem do nich przekonana, ale daj znać, jeśli już go zakupisz i użyjesz.

      Usuń
  5. Kosmetyki Miracle Island robią wrażenie. Aż trudno uwierzyć że ich jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam waniliową pomadkę Kneippa :) Mega jest-zapach obłędny. Ogólnie lubię waniliowe kosmetyki jak żele itp ale ta pomadka mnie powaliła.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty