Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Antyperspirant a dezodorant c.d. - Le Petit Marseillais



Mimo iż w przedostatnim poście przekonywałam Was do stosowania antyperspirantów, dziś chciałabym wspomnieć również 
o dezodorantach. Oba produkty tylko z pozoru działają podobnie, a tak naprawdę spełniają zupełnie inne funkcje.

Czym różni się antyperspirant od dezodorantu?

Dezodorant po prostu maskuje zapach potu, a antyperspirant za sprawą aktywnych substancji blokuje proces pocenia się. 
Ten drugi jest zdecydowanie delikatniejszy dla skóry i zdecydowanie dłużej działa, nie możemy jednak używać go non stop bez przerwy! Antyperspirant ściąga gruczoły potowe i hamuje ich drożność, co z kolei na bardzo wrażliwej skórze może doprowadzić
 do stanu zapalnego, wysypki, podrażnień, a w drastycznych przypadkach nawet do bolesnych czyraków! Warto zatem pamiętać, 
że antyperspirant należy dokładnie zmywać z ciała i robić sobie od niego przerwy. Nie wyobrażam sobie jednak, aby w tym czasie zaniechać dbałości o własny komfort i higienę, dlatego w tym okresie przestoju polecam użytkowanie zwykłych dezodorantów.

Preparaty dezodorujące mają kilka podstawowych funkcji:
  • zabezpieczają przed powstawaniem przykrej woni potu i maskują ją (ale nie hamują wydzielania potu!),
  • w składzie mają alkohol etylowy, który niszczy bakterie na skórze,
  • ich woń utrzymuje się nawet przez kilka godzin,
  • są wystarczającym zabezpieczeniem dla osób bez problemów z nadmiernym poceniem się.
 
Jeśli wybieracie dezodorant, postawcie zatem na woń, bo to właśnie ona przesądza w przypadku tego kosmetyku o tym, 
czy dany produkt przypadnie Wam do gustu. To jest główna funkcja tego produktu.


Osobiście od kilku lat jestem wierna i systematycznie wracam do dezodorantów marki Le Petit Marseillais [KLIK]
Szczególnie urzekł mnie aromat białych brzoskwiń, który jest niezwykle słodki i przywołuje na myśl śródziemnomorskie słońce.



Dezodorant jest bardzo skuteczny w swoim działaniu i utrzymuje się na skórze przez kilka godzin po aplikacji. Producent wspomina nawet o 24 godzinach świeżości, ale prawda jest taka, że w realnym życiu nikt nie testuje przez tak długi okres czasu żadnych kosmetyków. 
Doskonałą zaletą jest również to, że preparat nie zawiera w swoim składzie soli aluminium. Wiele użytkowniczek kojarzy tą substancję aktywną z rakiem piersi i chorobą Alzheimera, ale pamiętajcie, że tego typu powiązań nigdy nie udowodniono naukowo. 
Cena: ok. 13 zł/ 200 ml.
Dostępność: Drogeria Rossmann [KLIK]



Komentarze

  1. u mnie dają radę tylko antyperspiranty. Sam dezodorant nie daje mi poczucia świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę jestem ciekawa zapachu białych brzoskwiń ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przetestuję ten produkt :D Jestem ciekawa jak się sprawdzi u mnie ten dezodorant :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam jeden i pieknie pachnial

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam sprawdzoną od lat rexonę i żaden inny dezodorant mnie nie ciągnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety bez antyperspirantu u mnie ciężko. Jedak jeśli wiem, że będę dzień spędzać głównie w domu i ewentualnie wyskoczę tylko po bułki to nie używam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty