Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Dermedic Linum Emolient

 

Produkt, o którym opowiem Wam dzisiaj na blogu, właściwie powinnam przedstawić już dawno, dawno temu. Niestety, w większości moich postów był on pomijany, być może dlatego, że stał się on dla mnie tak oczywistym i stałym bywalcem, że przechodziłam obok niego obojętnie i nie sądziłam, że ktoś z Was może go jeszcze nie znać. Mowa tutaj o regenerującym kremie do rąk marki Dermedic [KLIK].

Produkt jest polecany dla skóry suchej, ze skłonnością do zmian egzemowych, w tym skóry atopowej, z łuszczycą i skłonnej do alergii.

Składniki:

 Aqua, Stearyl Alcohol, Lanolin (lanolina), Glycerin (gliceryna), Caprylic/Capric, Triglyceride, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate Citrate, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Linum Usitatissimum Seed Oil (olej lniany), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Allantoin (alantoina), Magnesium Carboxymethyl Beta-Glucan, Tocopheryl Acetat (witamina E), Dimethicone, Triethanolamine Butylene Glycol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, DMDH Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum.

 


 Krem ma bardzo lekką konsystencję, jest to jednak dosyć zgubne wrażenie, ponieważ już na samym początku składu produktu znajdują się gliceryna i lanolina, czyli cudowne środki pielęgnacyjne, które mają właściwości ochronne, natłuszczające, wygładzające i lecznicze. Już chwilę po aplikacji czujemy na dłoniach warstwę okluzyjną w postaci delikatnych, regenerujących rękawiczek. Niektórzy będą chwalić ten efekt, inni uznają go za niedogodny balast, który przeszkadza im w codziennym funkcjonowaniu. Ostatecznie nieważne, do której grupy należysz, z pełną odpowiedzialnością jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że będziesz zadowolona z efektu końcowego.
 Skóra staje się miękka, delikatna i wyraźnie wygładzona.
Według mojej oceny jest to idealny kosmetyk na zimowe problemy ze spierzchniętymi i popękanymi dłońmi.
 

 

Komentarze

  1. Bardzo fajny ten krem, miałam go już i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie on, w ogóle nie kupuję nic tej marki. Nie podoba mi się skład, nie dla mojej skóry, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. składy są kiepskie, jak przy większości ,,dermokosmetyków". Muszę jednak przyznać, że produkty tej marki wyjątkowo mi służą...

      Usuń
  3. Do rąk już dawno nic nie kupowałam. Używam w tym celu balsamu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D w domu również stosuję taką metodę! :D

      Usuń
  4. Miałam kiedyś ten krem i się z nim bardzo polubiłam. Pomógł mojemu Ukochanemu z popękanym dłońmi właśnie zima. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty