Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Poznaj kosmetyki Rossmann'a / Zmysłowe żele pod prysznic / Isana



Stało się! Ja dotychczas zagorzała przeciwniczka wszystkiego, co kryło się pod marką Isana, wyznaję ---> żele pod prysznic z Rossmanna szturmem wdarły się do moich upodobań, a tym samym i pielęgnacyjnych zbiorów. 
Po prostu oszalałam na ich punkcie!


I. Sweet Feelings - pochodzi z edycji zimowej, jednak wcale nie przeszkadza mi to w jego dotychczasowym użytkowaniu, wręcz przeciwnie! Uważam, że cierpki posmak wiśni połączony z kwiatową wonią lukrencji, to idealny duet na słoneczne dni!

II. Cosy Dream - żel o ciepłym zapachu drzewa sandałowego i mandarynki uwiedzie nawet najbardziej wymagających koneserów piękna. To dla mnie delikatność i spokój. Zapach zmysłowy, otulający i słodki, wręcz powiedziałabym budyniowy.

III. Coconut Water - ten zapach miał być moim faworytem, ale niestety to właśnie z nim przeżyłam swój pierwszy zawód... Pachnie najmniej intensywnie i najsłabiej odwzorowuje egzotyczno - owocowe klimaty.

IV. Festival Love - kultowy zapach pochodzący z najnowszej edycji. Jest to aromat letni, ale chętnie powrócę do niego również zimą. Łączy w sobie woń kwiatów, cytrusów, wanilii i dojrzałych czereśni. 
Zapach bardzo orzeźwiający i smakowity.

 V. No Problama - mój zdecydowany must have sezonu wiosna - lato 2018! 
 Odnoszę wrażenie, że ten aromat otula ciało jak miękki kocyk, a jego intrygująca nazwa ma swoje drugie dno. :)  



Za co polubiłam markę Isana? Za jej kreatywność i ciągły rozwój w dążeniu do ideału. Za to, że utrzymując niską cenę, jest w stanie stworzyć prototyp kultowych kosmetyków pod własną nazwą.
Bravo!


A Wy jakie kosmetyki Isana lubicie najbardziej?
Koniecznie dajcie znać, bo jestem przekonana, że też macie wśród nich swoje perełki. :)


Komentarze

  1. Znam chyba wszystkie warianty zapachowe żeli Isana. Lubię edycje limitowane chociaż te 2 tutaj pokazana nie do końca mnie przekonały

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszące zapachy i opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę sobie zrobić zapas letnich pachnących nowości

    OdpowiedzUsuń
  4. Tych nowych jeszcze nie mam, ale planuję zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak Ci się sprawdzą i który zapach polecasz!

      Usuń
  5. fajne te Isanki, chyba wpadnę do rossmanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj, wpadaj, bo edycje limitowane szybko są zastępowane nowymi zapachami! :P

      Usuń
  6. Z tych żeli żadnego nie używałam, ale ostatnio kupiłam jeden zapach, którego u Ciebie nie ma.
    Jeszcze się nie zabrałam za jego testowanie.
    Generalnie lubię ładnie pachnące żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki zapach posiadasz? Koniecznie daj znać jak Ci się sprawdzi!

      Usuń
  7. Znam tę markę, ale żeli do mycia ciała nie używałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele Isany. Co rusz wprowadzają ciekawe edycje limitowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba za ten sezonowy rozwój chyba najbardziej cenię tą markę! ❤️

      Usuń
  9. Kiedyś miałem fazę na żele Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ich produktów nie używam raz mnie uczuliły i mam uraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, uwielbiam pięknie pachnące żele pod prysznic ;) Tych od Isany jeszcze nie próbowałam, ale z chęcią się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele są bardzo tanie, więc niewiele ryzykujesz! :)

      Usuń
  12. No i zaciekawiłaś No Problama. Sama nazwa bardzo mnie śmieszy, fajna jest. :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty