Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Węgiel aktywny w kosmetykach do pielęgnacji twarzy Equilbra - czy to na prawdę działa?



Od kilku lat obserwujemy boom na wszystko, co naturalne i ekologiczne. Z drogeryjnych szafek i półek znikają produkty, które są bio, organic lub eko. Uważniej czytamy składniki kosmetyków – chętniej sięgamy po produkty naturalne, które zawierają olejki, ekstrakty roślinne i węgiel aktywny. Czym jest ostatni ze składników, który z impetem podbija kosmetyczny świat i czy jego stosowanie ma sens? O tym słów kilka w dzisiejszym poście.


Od dawna stosowano go na oddziałach szpitalnych podczas leczenia zatruć pokarmowych i przedawkowania leków. Działa wiążąc toksyny w organizmie i absorbując je zanim zrobi to układ krwionośny. Tę właściwość zachowuje również w kosmetykach. 
Kiedy olej i zanieczyszczenia w porach skóry stykają się z węglem, przyklejają się do niego i są usuwane podczas zmywania, dlatego tak dobrze sprawdza się on w maseczkach i produktach do oczyszczania twarzy. Mimo, iż perspektywa okładania się czarną mazią nie wydaje się być atrakcyjna, wbrew wszelkim oporom postanowiłam sprawdzić tę teorię na własnej skórze, rozpoczynając swoją przygodę z marką Equilbra [KLIK].
,,Dla miłośników czarnych produktów Equilibra przygotowała coś specjalnego. Oczyszczający węgiel z łupin kokosa 
oraz nawilżający aloes zamknięty w nowej linii: Aktywny Węgiel - Naturalna Czystość."


Linia liczy sobie 7 produktów, jednak mnie najbardziej zaciekawił żel oczyszczający do mycia twarzy Carbone Attivo.


Co zawiera?
 
► Glicerynę roślinną: przywraca miękkość,
► Aktywny węgiel: oczyszcza i detoksykuje dogłębnie skórę twarzy, eliminując z niej wszelkie toksyny i zanieczyszczenia,
Aloes: zawarty w dużych ilościach (20%) nawilża, chroni i przywraca równowagę skórze twarzy.


WOLNY OD: PARABENÓW I SILIKONU  WAZELINY I PEG  OLEJÓW MINERALNYCH I PARAFINY  SLS I SLESFORMALDEHYDU 
 DELIKATNIE PERUMOWANY  
TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE

INGREDIENTS: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Charcoal Powder, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance).

 97% Składników Naturalnego pochodzenia, 20% Aloesu, Węgiel Roślinny


Pierwsze co rzuca się w oczy to kolor. Głęboka czerń nieco odstrasza przed użytkowaniem, ale ciekawość nieznanego pociąga jeszcze bardziej. Nie będę jednak ukrywać, że moje testy nie doprowadziły do zdenkowania produktu. Po kilkunastu dniach skapitulowałam i odstawiłam ten produkt na dobre. Nie przyniósł on mojej skórze niczego dobrego, po jego użyciu miałam wrażenie jakbym umyła twarz samą wodą. Moja trądzikowa i problematyczna cera potrzebuje nieco silniejszych detergentów, już od dawna zauważyłam, że naturalne składniki nie współgrają z potrzebami mojej skóry. Po wieczornym demakijażu wciąż miałam wrażenie niedostatecznego oczyszczenia. Konsystencja produktu jest bardzo rzadka, wręcz wodnista, dlatego też ciężko przenieść ją na twarz, nie brudząc przy tym wszystkiego dookoła. Żel w połączeniu z wodą słabo się pienił, co w głównej mierze jest zasługą dużej ilości składników naturalnych. Po dwóch tygodniach stosowania, nie zauważyłam znaczących zmian w stanie mojej cery, dlatego zdecydowanie wolałam sięgnąć po bardziej przyjemny i skuteczny kosmetyk.



Cena: 24,99 zł/200 ml. [KLIK]


Komentarze

  1. Lubię produkty z węglem, ale na ten i tak bym się nie skusiła, bo często uczula mnie aloes. A miałam już tak przy szamponie tej marki. Szkoda, że jednak okazał się dla Ciebie zbyt słaby. Nie lubię jak żel słabo się pieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię takich produktów, więc nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaką firmę najbardziej polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam węglowego żelu do mycia twarzy z Biotaniq i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy żel zawierający w swoim składzie węgiel aktywny będzie super...

      Usuń
  5. Lubię produkty z węglem aktywnym. bardzo mi odpowiadają. szkoda, że ten żel się u Ciebie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze chyba nie odkryłam tego wszechobecnego fenomenu związanego z marką Equilibra... :/

      Usuń
  6. Używałam wielu produktów z węglem do twarzy, a ostatnio zastanawiałam się nad szamponem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię węgiel aktywny w kosmetykach:) Mam taką maskę z bielendy i super się sprawdza.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawdza się różnie. Nie ma reguły, że ten składnik w każdym kosmetyku będzie się dobrze sprawdzał.

      Usuń
  8. Musze przyznać, że cena jest dosyć niska.
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rzadko używam produktów z węglem aktywnym, ale może kiedyś skuszę się przetestować :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka razy używałam kosmetyków z węglem aktywnym, ale nie dały mi super rezultatów. Tym razem też podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam odwrotnie - sucha skóra, więc unikam silnych detergentów, bo po nich mam twarz jak pustynia. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty