Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Ambasadorka Le Petit Marseiliais poleca...



Pełnowymiarowe opakowanie kremowego żelu pod prysznic Malina&Piwonia było, bez cienia wątpliwości, najmocniejszym punktem ambasadorskiego pudełka Le Petit Marseiliais. Do testów przystąpiłam w połowie ubiegłego miesiąca i mimo, że zazwyczaj na wydanie opinii pozostawiam sobie więcej czasu, to w przypadku tego kosmetyku wiem już teraz - jest znakomity!


Opakowanie żelu jak przystało na styl Le Petit Marseiliais jest bardzo minimalistyczne, a przy tym funkcjonalne. Wielbicielom estetyki, która nie zawsze będzie się kojarzyć z prostotą, butelka może wydać się zwyczajna i pretensjonalna, niemniej jednak zapewniam, że rezultat jaki otrzymacie, pozytywnie Was zaskoczy!


Skład: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Rubus Idaeus Fruit Extract, Paeonia Officinalis Root Extract, Lauryl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Ammonium Sulfate, Acrylates Copolymer, Styrene/Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, Sodium Lauryl Sulfate, Ammonium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Citronellol.


 Żel pod prysznic raczy nas blado-różową, aksamitną, kremową konsystencją wzbogaconą o glicerynę (składnik nawilżający). Jednak jak łatwo się domyślić, produkt pozbawiony olejków parafinowych i silikonowych wykazuje mniejsze właściwości pieniące, co może wywołać w myślach u większości z Was, efekt niedomytej skóry. Nic bardziej mylnego! Ilość piany ma uprzyjemnić nam kąpiel, ale absolutnie nie świadczy o właściwościach myjących kosmetyków! W tym przypadku wpływ na nasze odprężenie ma mieć głównie zapach! Malina w połączeniu z piwonią mocno stymulują nasze zmysły, odprężają, a jednocześnie wpływają na nasze dobre samopoczucie!

W kwestii działania, cała sprawa rozbija się o jego rzekome nawilżanie.
Czy ono rzeczywiście występuje?
No cóż... Skóra po prysznicu owszem nie jest ani ściągnięta, ani przesuszona, ani szorstka... ale czy nawilżona?? 
Nie do końca. Czuć wygładzenie, miękkość, delikatność, ale niestety nie nawilżenie. Zresztą czy na prawdę można oczekiwać dogłębnego odżywienia po produkcie, który jest na naszej skórze kilka minut, po czym spływa wraz z wodą do pobliskiego odpływu??



Komentarze

  1. Raczej nie liczę na pielęgnację ze strony żelu pod prysznic. Ważne żeby mył, nie wysuszał i pięknie pachniał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja. Przyjemnie się ją czyta, przekazujesz w niej najważniejsze informacje :). Mnie osobiście zawsze się wydaje, że im mniej piany, tym słabsze mycie. Ale przyznam szczerze, że odkąd stosuję balsam+ żel Nivea, nie ma tego przeświadczenia o niedomyciu. Może w taki razie skusze się na przetestowanie i tego żelu pod prysznic. :)

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba mój ulubiony żel z tej firmy ;-) uwielbiam ich za zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wymagam od żelów nawilżenia, maja po prostu myć i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tym żelu, nawet kiedyś używałam i jest świetny, zostawia piękny zapach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam tego płynu ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam taki pomarańczowy i najbardziej kochałam go za ten obłędny zapach, dla którego można było wprost umrzeć ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tą kompozycję zapachową. Regularnie po nią sięgam zarówno latem, jak i jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żelu pod prysznic z tej firmy. Na razie to najchętniej kupuję żele z Dove. Jednak jak przeczytałam o zapachu maliny i piwonii, to się rozmarzyłam! Obserwuję :)
    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że za bardzo nie nawilża <3

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie używałam produktów tej firmy. Ale chyba w końcu się skuszę, choćby po to, żeby je sprawdzić :) ostatnio widzę dość sporo recenzji LPM na blogach :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham ich plyny! Sa naprawde super do kapieli i pod prysznic. Pieknie pachna i sa wydajne. Buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zużyłam już dwie butelki :) Dziękuję za obserwację i również dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak będą na promocji, to z pewnością je w końcu dorwę!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę bycia ambasadorką! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam ten żel, ale inny zapach, ten mnie kusi ;)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Żele z LPM miałam ale o innym zapachu i były nawet dobre.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten żel, zapach cudowny, umilał mi kąpiele

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy nie używałam żeli tej firmy, ale gdy tylko trafię na atrakcyjną promocję, chętnie je kupię :D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam okazji go wypróbować, ale wydaje się być dobry :). Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam wcześniej ich produktów szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam, ale o innym zapachu i byłam bardzo zadowolona ;)
    obserwuję i zapraszam > moviesgoals.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam pudełeczko od LPM - najbardziej spasował mi krem masło shea z akacją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żel ma myć, nie nawilżać, ale z drugiej strony fajnie, gdy skóra nie jest po żelu sucha :). Osobiście uwielbiam zapachy LPM, jeszcze nie miałam tak, że żaden mi się nie spodobał :)
    może wspólna obserwacja?:) jeśli masz ochotę, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję ;* kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój ulubiony zapach! Uwielbiam żele pod prysznic Le Petit Marseillais :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię żele i mleczka do ciała lpm:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam już o tej marce, ale jeszcze nie stosowałam ich żeli pod prysznic :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapach jest przepiękny ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty