Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Goodbye 2018! ❤️❤️ ❤️ 2019 I'm ready!



Dzisiejszy dzień zmusza mnie do pewnej refleksji nad ostatnimi dwunastoma miesiącami: co się działo, co zmieniło, 
z czego jestem zadowolona, a co poszło nie tak...?


BLOG


Późną jesienią zaczęłam poważnie zastanawiać się nad sensem istnienia bloga. 
Kosztował mnie on nie mało czasu i energii, a jednocześnie nie czułam, że prowadzę go tak, jak bym sobie tego życzyła. Posty pojawiały się nieregularnie, w miesiącu było ich dwa, czasami trzy, a utracone zdjęcia z ostatnich kilku miesięcy mojej pracy, sprawiły, że opuściłam ręce i postawiłam krzyżyk na tej działalności.
Jednym słowem, nie było to miejsce w sieci którym chciałabym się pochwalić. 
***
W pewnym momencie uznałam, że muszę zdecydować co dalej? Postanowiłam jeszcze raz przespać się z tematem, aby dojrzeć do decyzji o zamknięciu tych drzwi. 
Wszystko zmieniło się pewnego listopadowego dnia podczas spotkania lubelskich blogerek. Kolejne mega pozytywne i dodające energii do działania party, pokazało mi moc sprawczą mojej działalności. Oprócz kolejnych toreb wypełnionych po brzegi kosmetykami, przywiozłam ze sobą siłę i chęć rozwoju!
Jakkolwiek nieskromnie to zabrzmi, lubię swój blog i w nowym 2019 roku mam zamiar postawić go na nogi!



PLANY I MARZENIA


Mam milion myśli w głowie – jest kilka rzeczy które pragnę i kilka, które chciałabym zrealizować w nadchodzącym roku. Na pewno są to podróże – teraz mocno zepchnięte na dalszy plan. Chciałabym również mieć więcej czasu na blog i na zdjęcia – jest to coś, co sprawia mi ogromną satysfakcję i daje inspiracje. Jest jeszcze kilka większych i mniejszych marzeń, ale te zostawiam dla siebie...



Tymczasem życzę Wam, aby najbliższy rok przynosił wiele powodów do radości,
Abyście spotykali na swojej drodze ludzi, którzy Was inspirują i pomagają spełniać swoje marzenia,
Abyście w ciągu tych dwunastu miesięcy znaleźli czas dla siebie, na złapanie oddechu i chwilę odpoczynku,
A przede wszystkim przeszli przez niego tak, jak tego pragniecie.
Aby dokładnie za rok, 31 grudnia 2019 poklepać się po plecach i powiedzieć sobie –

,,Dobra robota – to był świetny rok!"


Komentarze

  1. Warto mieć marzenia i do nich dążyć :)
    Szczesliwego 2019

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego w nowym roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgrałyśmy się z postami o postanowieniach noworocznych;) Życzę zatem realizacji każdego, nawet najbardziej śmiałego planu!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty