Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Promocja Rossmann 2+2 maj 2019 ,,Pielęgnuj swój blask"



Jeszcze nie skończyła się promocja -55% na kosmetyki do makijażu, a Rossmann [KLIK] już zapowiada kolejną akcję!
Tak jak w zeszłym roku, w maju drogeria szykuje dla nas promocję 2+2 gratis na produkty do pielęgnacji twarzy!


Promocja startuje w okolicach Dnia Matki, czyli około 21 maja i jest przeznaczona dla uczestników Klubu Rossmann.


Niestety, na jedną kartę będzie można zrobić zakupy tylko jeden raz!
Lista produktów objętych promocją pojawi się tuż przed wyznaczonym terminem.



 Dla mnie jest to najbardziej interesująca kategoria kosmetyczna, dlatego skorzystam z niej w 100%.

 💕

 Koniecznie dajcie znać czy Wy również wybieracie się na zakupy i czy są na Waszej liście jakieś ciekawe, sprawdzone produkty pielęgnacyjne!
 

Komentarze

  1. Ja na pewno się wybiorę. Lubię korzystać z tych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej promocji nie skorzystałam, ale może skorzystam z kolejnej :D
    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, chyba nie mam braków w tej kategorii

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba skorzystam z obydwu promocji, pierwsza zaliczona teraz trzeba czekać do 21 maja.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam teraz ochoty na shopping;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie skorzystałam z promocji . Nie lubię przepychu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rossmann to mój drugi dom :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z promocji nie skorzystałam, bo nie mieszkam w Polsce. Ale Rossmanna bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze zobaczę. Jakiś płyn do mycia twarzy i peeling na pewno się przydadzą. A 2 gratisowe produkty to pewnie będzie jakiś płyn micelarny czy tonik. Generalnie wszystko czego używam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty