Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Nowości z Summer Challenge by Blogger



Ostatnie zestawienie nowości publikowałam na blogu w grudniu ubiegłego roku, pomyślałam więc, że mając wolne popołudnie, zbiorę wszystkie upominki, które przywiozłam z Summer Challenge by Blogger i pokażę je w osobnym poście. Takie publikacje cieszą się dużą popularnością wśród moich czytelników, a dodatkowo są dla Was podpowiedzią, o jakich markach i kosmetykach poczytacie u mnie na blogu w najbliższym czasie.


Kwiaciarnia Boom [KLIK] przekazała na rzecz spotkania ogromne pudło sztucznych kwiatów, z których każda z nas miała wykonać letni wianek. Zadanie dosyć proste, ale w praktyce sprawiło nam wszystkim wiele trudności. Sztuczne kwiaty nie są tak giętkie i elastyczne jak te świeżo zerwane na łące, dlatego nie zawsze układały się tak, jakbyśmy tego oczekiwały...
 Po wielu trudach i narzekaniach na brak zdolności manualnych, każda z nas założyła na swoją głowę krążek z przepięknych roślin, które idealnie odwzorowywały osobowość uczestniczek.
Efekt końcowy wart był każdej kropli potu! :D


Marka Yasumi [KLIK] gości w mojej toaletce już od przeszło kilku lat i z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że każdy kosmetyk wywoływał we mnie pozytywne odczucia. 
Cukrowy peeling do ciała już testowałam i choć moja relacja ze ździerakami jest mieszana, to zapach tego produktu kupił mnie już w momencie odkręcenia samego wieczka.
Jeżeli chodzi o maseczkę do twarzy w płacie jest to dla mnie totalna nowość, dlatego z niecierpliwością czekajcie na jej recenzję.


Revers Cosmetics [KLIK] to firma z polskim kapitałem, która jest obecna na rynku od niedawna, ale już zyskała wielu sympatyków. Osobiście jest to mój pierwszy raz z tymi produktami i na ten moment nie wyklaruję żadnej opinii na ich temat.


Z Vasco Nails [KLIK] rozpoczynałam swoją przygodę z hybrydami i według mojej oceny, ta marka posiada w swoim asortymencie najlepsze lakiery hybrydowe jakie do tej pory testowałam.
Tutaj Vasco Limited Line kolor 128 Stylish Me.


 Kolejna dawka lakierów hybrydowych pochodzi z firmy LaQell [KLIK] i występują one pod marką własną sieci Biedronka. Ich konkurencyjna cena 9,90 zł. zyskała wśród kobiet wiele zwolenniczek, jednak ja wypowiem się o nich dopiero po dłuższym użytkowaniu.


Marka Rapid White [KLIK] jest znana głównie z produkcji past i pasków wybielających do zębów. 
Mimo, że dla wielu osób jest to zbędny gadżet, ja uwielbiam takie nowinki, które mogą wspomóc moją walkę z przebarwieniami.


Paczka od Maroko sklep [KLIK] jest dla mnie najmniej interesująca. 
 Nigdy nie przepadałam za naturalnymi kosmetykami, a czarne mydło od dawna swoim zapachem wzbudzało we mnie dreszcze. Ten produkt z pewnością powędruje więc do osoby, która fascynuje się takimi okazami.


 Kosmetyki You Better Work to najnowsza linia firmy Essence [KLIK], która ma zapewnić nam naturalny, 
letni look ,,No make-up". 
Hmmm... użyjemy - ocenimy!


Produkty pielęgnacyjne wywołują we mnie największe zainteresowanie, dlatego żel oczyszczający od Basic Lab Dermocosmetics [KLIK] przetestuję jako jeden z pierwszych.


 Lakierów hybrydowych nigdy  dość, dlatego poniżej przedstawiam kolejną porcję wakacyjnych odcieni 
od LU Cosmetics [KLIK].


 Drogeria Natura [KLIK] obdarowała nas ogromem nowości od Kobo Cosmetics, My Secret i Sensique


Shout Me Handmade [KLIK] to kolejna nowość w moim domu. Bransoletki nitki z elementami ze stali nierdzewnej są mega urokliwe jeśli połączymy je ze złotym zegarkiem. Pasują zarówno do sportowych outfitów, jak i do letnich sukienek.


Alle Beauty [KLIK] obdarowało nas gadżetami do paznokci, z których można wyczarować prawdziwe cudeńka!


Pilniki i polerka z Nail4You [KLIK] to gadżety, które nie zachwycają, ale są przydatne w życiu każdej kobiety.


Na spotkaniu odbyła się również wspomniana w poprzednim poście licytacja charytatywna na rzecz małej Lidki, która boryka się z wadami genetycznymi i chorobami. Na jej leczenie potrzeba dużej ilości środków finansowych, dlatego każda z nas starała się dołożyć swoją cegiełkę dobroci i zakupić interesujące ją przedmioty.

 
Tak jak wspominałam, produkty Yasumi [KLIK] są moimi ulubieńcami, dlatego tym razem postanowiłam spróbować z urządzeniem do oczyszczania i liftingu twarzy Face up cleansing&lifting.

 
 Drugim produktem, który wzbudził moje zainteresowanie był krem do rąk marki Indigo [KLIK].



Jak mogliście zauważyć, większość moich nowości pochodzi z kategorii manicure hybrydowy oraz makijaż. Jest to dla mnie lekka odskocznia, tym bardziej, że w tych wariantach tematycznych jestem delikatnym laikiem. Jak wiecie, zdecydowanie bardziej przykuwam uwagę do pielęgnacji i to w tej kategorii czuję się pewniejsza. Nic jednak nie dzieje się bez przyczyny, być może tym razem organizatorki spotkania chciały nas zarazić swoimi pasjami i skłonić nas do większych szaleństw w trakcie wakacji.
Ja podejmuję wyzwanie i obiecuję, że przetestuję każdy z tych produktów! 

Koniecznie dajcie znać, który kosmetyk chciałybyście zobaczyć w osobnym poście jako pierwszy.



Komentarze

  1. Bardzo fajne prezenty :) Oby jak najlepiej się spisywały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę fantastyczne nowości a ich ilość przyprawia o zawrót głowy

    OdpowiedzUsuń
  3. To urządzenie Yasumi wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, napisz coś więcej o tym urządzeniu z Yasumi- intryguje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Będziesz je testować? :)
    Skąd są te rzeczy na pierwszym zdjęciu? Ja bardzo podobne kupuję w sieci na PM-M i robię z nich flower boxy. Muszę przyznać, że wkręcam się to coraz bardziej i wychodzi mi coraz lepiej :) Świetna zabawa przy tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana, kwiaty pochodzą z kwiaciarni Boom https://www.bomm.pl/pl/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty