Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Nowy zapach, nowe emocje, nowa jakość - NOU Jasmin




Kiedy na flakonach perfum moim oczom ukazuje się grawer ,,jasmin", a sam flakon utrzymany jest w czarnym kolorze, moja wyobraźnia sugeruje mi, że to mocny i zdecydowany zapach, który ciągnie za sobą soczystą słodycz i nieodpartą - czasem wręcz wyrafinowaną - pokusę uwodzenia. Takie zapachy nie grają pierwszych skrzypiec na mojej półce. Niejednokrotnie jednak jestem pozytywnie zaskakiwana i to co w sposób wizualny tworzy moją wyimaginowaną wyobraźnię, nie zawsze pokrywa się z aromatem, który znajduje się wewnątrz. I dobrze, bo o ile flakon jest wartością dodaną perfum, o tyle to co jest w jego wnętrzu jest bodźcem, który nas popycha w jego stronę.


 Nou [KLIK] Jasmin to najnowsza propozycja wody perfumowanej dla kobiet stworzony przez francuskich perfumiarzy.

To kwiatowo - owocowy zapach ucieleśniający radość w jej najczystszej postaci i uwodzicielską seksualność. Sercem zapachu są tajemnicze kwiaty neroli, jaśminu i pomarańczy, które opowiadają historię nieprzespanej, uroczystej i świetlistej nocy, otwierając swe aromaty pod wpływem wschodzącego księżyca. Kwiaty akcentuje nuta białego piżma, a w głębi tożsamość zapachu podbija słoneczny bursztyn, który dodaje całej kompozycji kobiecej siły i charyzmy.


NUTY ZAPACHOWE:

Nuta głowy: cytryna, brzoskwinia, kwiaty neroli
Nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, wiciokrzew
Nuta bazy: piżmo, bursztyn słoneczny


 Moja interpretacja Nou Jasmin rozpoczyna się w chwili kiedy kobieta przekracza próg kwitnącego ogrodu. Sposób z jaką gracją i lekkością to czyni, przekłada się na lekkość zapachu i tak jak gałęzie jaśminu wiją się na etykiecie flakonu, tak zapach wije się wokół mnie. 
 To aromat niezwykle zmysłowy, który w bliskim otoczeniu uwodzi, ale nie krzyczy. Moim zdaniem zapach spodoba się tym, którzy nie do końca akceptują na sobie ciężkie, ciągnące się słodyczą zapachy oraz potrzebują oddechu od typowo, monotematycznych bukietów.


Cena: ok. 69 zł/50 ml.
Dostępny w Drogerii Rossmann [KLIK]



Komentarze

  1. Tego zapachu jeszcze nie wąchałam. Mam Peony, też piękne 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nowość! Według mnie ten zapach jest ładniejszy i intensywniejszy od Peony.

      Usuń
  2. Słyszałam o tym zapachu, ale nie miałam okazji go powachac

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi przepięknie, tak ładnie opisałaś ten zapach. Po opisie powiedziałabym, że idealny dla mnie, może uda się to sprawdzić. :) Pozdrawiam, miłych dni. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że zapach by mi sie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak nie polubiłam wariantu 'frezja' tak ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam podobne odczucia po zapachu NOU Peony. Natomiast ten bardzo polubiłam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty