Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Upominki z grudniowej edycji Christmas Blogger Camp



Kolejna edycja Christmas Blogger Camp okazała się owocna nie tylko pod względem pozytywnych emocji, ale także za sprawą  sponsorów, którzy chcieli umilić nam ten dzień. Organizatorki  musiały prawdopodobnie stanąć na głowie, bo udało im się zaangażować ponad 50 firm i nie sposób nie wspomnieć o nich na blogu. Przeglądając zdjęcia sami dojdziecie zapewne do podobnych wniosków... 

 W nasze ręce trafiły produkty różnych firm i o różnym przeznaczeniu, jednak najważniejszym prezentem był dla mnie ten stworzony przez moją Mikołajkę. Zestaw maseczek do twarzy oraz krem do rąk z mojej ukochanej serii Avon Planet Spa to pakiet idealnie dopasowany do mojej osoby. 


Kolejne upominki pochodzą od naszych kochanych organizatorek: Marty [KLIK], Klaudii [KLIK] i Karoli [KLIK]
Dziewczyny doskonale wiedzą, że maseczka do twarzy, ciepłe skarpety i coś słodkiego w ręku = zimowy relaks pod kocem.


Następny podarunek otrzymałam od Sylwii [KLIK], mojej współpodróżniczki, która zaskoczyła mnie swoją umiejętnością cichego działania. :D
 

Sponsorzy spotkania:  


 Sponsorzy licytacji:  

   
Ponieważ od spotkania upłynęło już kilkanaście dni, nie jest tajemnicą, że kilku kosmetyków już używam i są wśród nich perełki, które już zdołały podbić moje serce. ❤️ 

Jeszcze raz chciałabym podziękować Klaudii, Marcie, Karolinie, Iwonce i wszystkim tym, którzy przyczynili się do perfekcyjnego przebiegu spotkania. 
Nie byłoby ono tak udane, gdyby nie Wasza ciężka praca!  ❤️❤️



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty