Rejestracja do Klubu AVON

Rejestracja do Klubu AVON
Każda dziewczyna, która potencjalnie myśli o zostaniu konsultantką, musi sama na własnym przykładzie przekonać się do realnych korzyści płynących z Klubu Avon. Warto zatem zaryzykować i spróbować swoich sił, bo jest to dodatkowa praca, którą można wykonywać właściwie przy każdej okazji! Ilość Twoich możliwych do wykorzystania narzędzi jest ogromna: dom, znajomi, szkoła, Facebook, Instagram, blog firmowy, kanał video oraz wiele innych. Korzyści zależą już tylko od Twojego pomysłu, zaangażowania i samodyscypliny, bo wbrew pozorom zyski na ,,własnym etacie" są zależne tylko i wyłącznie od Ciebie i Twojej marży! Kliknij w ikonę powyżej, wypełnij formularz rejestracyjny i zacznij działać już dziś! AVON rejestracja

Mój ulubieniec - Shower Gel Hello Spring marki Isana



Gdybym miała wskazać na jeden jedyny atut długich, deszczowych wieczorów, bez wahania wskazałabym na kąpiele, a wraz z nimi na pachnące, nawilżające, a przede wszystkim odprężające kosmetyki!
Tym razem przedstawię Wam produkt, który wzbudził Wasze największe zainteresowanie w lipcowym poście z nowościami kosmetycznymi, a mianowicie limitowany żel pod prysznic z sokiem z brzoskwini Hello Spring marki Isana.



Po produkty tej marki nie sięgam zbyt często, na tle innych kosmetyków nie wyróżniają się one niczym szczególnym, stąd też brak mojego zainteresowania. Wyjątek stanowią żele pod prysznic. W tej kategorii zawsze lubię eksperymentować!

Hello Spring pochodzi z letniej edycji limitowanej i jest najbardziej rozchwytywanym produktem tej marki. W swoim składzie posiada m.in. Softpflege-Complex, który pomaga utrzymać równowagę wilgoci i chroni skórę przed wysychaniem. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Polyquaternium-7, Prunus Persica Juice, Bisabolol, Propylene Glycol, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Trideceth-9, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Cl 15985, Cl 16185.



Jednak to nie skład gra tutaj pierwsze skrzypce! Głównym aspektem, na który zwraca uwagę większość klientek, jest zapach. Świeży, owocowy i pobudzający... 
Patrząc po pustych półkach śmiem twierdzić, że nie tylko mi przypadł do gustu. :]

Żel spełnia swoją rolę również w kwestii oczyszczania ciała. Doskonale myje, pieni się i usuwa zabrudzenia. I tak właściwie na tym tym mogłabym poprzestać... Dlaczego więc ten produkt jest moim ulubieńcem? Dlatego, że tak naprawdę poza skutecznym oczyszczaniem i pięknym zapachem, ja niczego więcej od żelu nie oczekuję! ;)

Drogeria Rossmann - 3,99 zł./300 ml.


Komentarze

  1. mam go, ale jeszcze nie używałam :D
    a teraz rzuciłam się w wir używania żeli balea :D
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ich produktów nie kupuję, raz dostałam uczulenia i stwierdziłam że nigdy więcej bo nic nie sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam produktów Isana i wg mnie niska cena nie świadczy o produkcie, jest tak samo dobry jak większość dużo droższych . A ten ma piękny zapach i również jest jednym z moich ulubionych : )

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię żele Isana, ale tego nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować, dawno nie miałam żeli isany

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach może mi się bardzo podobać. Zapowiada się fajnie, do tego jest tani. :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żele Isana, tego wariantu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię markę Isana, ale ich żelu jeszcze nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej wersji nie miałam, ale lubię żele Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze go nie próbowałam, ale narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też go dopiero niedawno ruszyłam, mocno do tyłu jestem :D idzie jesień a ja witam wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty Isana, tego żelu jeszcze nie mam ale już widzę po opakowaniu, że na pewno pięknie pachnie :D
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam go i faktycznie zapach ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak za taką cenę zapowiada się dość przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z sokiem z brzoskwini brzi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie urocze, zapach musi być obłędny. Szkoda, że z takim kiepskim składem :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię testować nowe żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię te żele, ostatnio kupiłam dwa: limonka & bazylia a drugi to miodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam tych żeli z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jak mnie tu dawno nie było ;-( ehh ale czasu brak na wszystko ;-( ehh
    Mam nadzieje że mi wybaczysz ! :-*


    kuszacy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż wstyd się przyznać, że nie miałam jeszcze żadnego żelu Isana :-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty